martes, 31 de marzo de 2015

MARTES DE POESÍA....

Hola a tod@s!
Hoy es Martes, así que le dedicare esta entrada a la poesía, un poema de rosalia de Castro:


Resultado de imagen de rosalia de castro

Resultado de imagen de rosalia de castrofun eu meniña grasiosa.

Cantéi como mal sabía
dándolle reviravoltas,
cal fan aqués que non saben
direitamente unha cousa.
Pero dempóis paseniño,
i un pouco máis alto agora,
fun botando as miñas cántigas
como quen non quer a cousa.
Eu ben quixera, é verdade,
que máis boniteiras foran.
Eu ben quixera que nelas
bailase o sol cal palomas,                                                          
as brandas augas ca luz                                                   
i os aires mainos cas rosas;
que nelas craras se visen                            
a espuma das verdes ondas,                                  
do ceu as brancas estrelas,
da terra as prantas hermosas,
as niebras de cor sombriso
que aló nas montañas rolan,
os berros do triste moucho,
as campañniñas que dobran,
a primadera que ríe
i os paxariños que voan.
Canta que te canta, mentras
os corasóns tristes choran.
Esto e inda máis, eu quixera
desir con lengua grasiosa;
mais donde a grasia me falta
o sentimento me sobra,
anque éste tampouco abasta
para espricar certas cousas,
que a veces por fora un canta
mentras que por dento un chora.
Non me espriquéi cal quixera
pois son de espricansa pouca;
si grasia en cantar non teño
o amor da patria me afoga.
Eu cantar, cantar, cantéi,
a grasia non era moita.
¡Mais qué faser, desdichada,

si non nacín máis grasiosa!



No hay comentarios:

Publicar un comentario